קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה


EAACI Congress 2024

  • במהלך הקונגרס יוצגו למעלה מ-150 מושבים מדעיים, שיתמקדו בין היתר בהתקדמות במדעי הסביבה, אלרגיות למזון, חידושים באימונותרפיה ואלרגיות ילדים.
  • רפואה מדויקת, בינה מלאכותית, אימונותרפיה ומודולטורים חיסוניים יוצגו בקונגרס הגדול ביותר לאלרגיה ואימונולוגיה.
  • הקונגרס יתקיים בין ה-31 במאי ל-3 ביוני בוולנסיה, ספרד.

ולנסיה, ספרד, April 30, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- האקדמיה האירופית לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית - European Academy of Allergy and Clinical Immunology (EAACI), אגודה הכוללת מעל 16,000 חוקרים ואנשי מקצוע בתחום הבריאות מ -125 מדינות, מזמינה אתכם לקונגרס השנתי בפריה ולנסיה, ספרד, בין התאריכים 31 במאי עד 3 ביוני. תחת הנושא "מהפכה בטיפול בחולים באמצעות כוחו של מדע הנתונים", קונגרס EAACI 2024 ממצב את עצמו כאירוע האירופי של השנה, המרכז את המחקרים וההתקדמות האחרונים באלרגיות והטיפול בהן.

אנו מאמינים באמונה שלמה בחשיבות תרומתכם לידע ובהשפעתה על שיפור הטיפול בחולים באלרגיה ואסתמה. כאנשי מקצוע בתחום הבריאות או כסטודנטים לרפואה בקונגרס, תוכלו להעשיר את הפרקטיקה והידע הקליניים שלכם ולתרום לקידום המדע והבריאות.

במהלך הקונגרס, תוכלו להשתתף בהרצאות מרכזיות, מושבי מליאה, מצגות בעל פה ומפגשי הרצאות, כולם מציגים מחקר חדשני, עדכונים קליניים וטיפולים מתפתחים באלרגיה ואסתמה. בנוסף, תהיה לכם הזדמנות להתחבר עם כמה מהמובילים המשפיעים ביותר בתחום ולעסוק בדיונים מעמיקים על ההתקדמות האחרונה. התוכנית המדעית של קונגרס EAACI 2024 תכסה את כל קשת האלרגיה הקלינית והאימונולוגיה ותכלול מעל 150 מושבים מדעיים, כולל נושאים כגון מדעי הסביבה, אלרגיות למזון, חידושים באימונותרפיה ואלרגיות ילדים, בין היתר.

אנא עיינו בתוכנית ועודדו את הצוות הרפואי שלכם, סטודנטים ופרופסורים להירשם לקונגרס EAACI 2024. זו תהיה הזדמנות שלא תסולא בפז להמשיך ללמוד, להחליף רעיונות ולשתף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים בתחום. אנו מצפים לקבל את פניכם בברכה בוולנסיה!

תוכנית
https://eaaci.org/agenda/eaaci-congress-2024/

הרשמה
https://eaaci.org/events_congress/eaaci-congress-2024/registration/registration/

מדיה חברתית
פודקאסט: https://linktr.ee/eaaci
לינקדאין: https://www.linkedin.com/company/eaaci/
אינסטגרם: @eaaciHQ
טוויטר: @EAACI_HQ
פייסבוק: https://www.facebook.com/EAACI 

למידע נוסף וליצירת קשר
communications@eaaci.org

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:
http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/dbb1a2e3-3aaf-442d-84ff-18369811d587