International Directional Services ו-Veracio מכריזות על שותפות אסטרטגית לקידום טכנולוגיות קידוח וחפירה בצפון אמריקה


ווטסונוויל, קליפורניה וסולט לייק סיטי, Dec. 08, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

International Directional Services (IDS), חברה של Granit (NYSE:GVA) ו-Veracio, חברת טכנולוגיות כרייה מובילה, מכריזות על שותפות במסגרתה תוצע החבילה השלמה של כלי תפעול הקידוחים של Veracio ללקוחות IDS.

Veracio עושה צעדים משמעותיים לקראת מינוף טכנולוגיות גיאולוגיות מתקדמות כדי לשפר את מחזור חיי הכרייה. ל-IDS ו-Veracio יש כבר מערכת יחסי עבודה קיימת, והכרזה זו על השותפות החדשה מספקת הכרה בחזון ששתי החברות חולקות לגבי השינויים שיכולים לשפר את זרימת העבודה בקידוחים באמצעות שימוש בנתונים טובים יותר. על ידי שילוב המומחיות של IDS בקידוח מוכוון ואיסוף הנתונים הגיאולוגי של Veracio, השותפות תעצים את הלקוחות של IDS ו-Granite ותאפשר להם להקטין עלויות קידוח מיותרות, לצמצם טעויות תפעוליות, למזער פסולת ולטפח שיטות כרייה ברות קיימא.

"שיתוף הפעולה שלנו מחזק עוד יותר את מעמדה של Veracio בשוק האמריקאי ומחזק את המחויבות שלנו לקידום תעשיית הכרייה עם הצעת פתרונות חדישים. יחד עם IDS, אנו מחויבים להגדיר מחדש את הסטנדרטים בתעשייה, להעצים דיוק ויושרה בכל סקר, ולספק פתרונות שאין שני להם לתעשיית הכרייה", אמר ג'יי טי קלארק (JT Clark), מנכ"ל של Veracio.

"אנו נרגשים ליצור את השותפות האסטרטגית הזו עם Veracio. על ידי שילוב מומחיות איסוף הנתונים שלנו עם טכנולוגיית המכשירים החדישה של Veracio, אנו שואפים להגדיר מחדש את אופן השימוש בנתוני בורות הקידוח בתעשייה שלנו.  שיתוף הפעולה הזה מייצג צעד משמעותי קדימה עבור IDS ואת המחויבות שלנו לספק מצוינות ללקוחותינו", אמר ג'ייסון סמית' (Jason Smith), מנכ"ל IDS .

מטרות מרכזיות של השותפות:

*אנליטיקה משופרת של נתוני חור קידוח: פריסת טכנולוגיה חדשנית כדי לשפר את הדיוק והאיכות של אנליטיקת נתוני חור קידוח, ולספק תובנות חשובות לטובת פרויקטי כרייה.
*פרודוקטיביות מוגברת: מינוף פורטפוליו הטכנולוגיות ההולך וגדל של Veracio, כולל TruGyro וטכנולוגיית TruSub, מבטיח שהקידוח מדויק ויעיל, מה שמוביל להגדרת משאבים טובה יותר, בטיחות וסיכונים נמוכים יותר לטעויות תפעוליות, והכל בעלות נמוכה יותר.
*תמיכה בלקוחות ושביעות רצון: השותפות שמה לה למטרה להעלות את רמת התמיכה בלקוחות IDS ושביעות הרצון שלהם על ידי אספקת תובנות מונעות נתונים ופתרונות חדשניים.

כותרת ההכרזה היא כלי הג'ירו הקומפקטי והמשולב הרציף ביותר בקידוח, TruGyro של Veracio , כלי ג'ירו פונה צפונה שנבנה לספק נתונים מדויקים ממעמקי כמה מסביבות הקידוח הקשות ביותר. IDS משמשת כיום גם כמפיצת TruShot של Veracio, כלי סקר מגנטי מדויק שתוכנן במיוחד לטובת פריסת מקדחים. TruShot, הידוע בעמידותו, הדיוק והתכונות הידידותיות למשתמש שלו, מאפשר לקודחים ללכוד בביטחון נתונים תלת ממדיים מנתיב הקידוח בבור הכרייה, ובאיכות גבוהה. בנוסף ל-TruShot, IDS מפיצה גם כלים לליבת ההתכוונות מטעמה של Veracio. בזמן ש-Veracio משחררת מוצרים חדשים לשוק, IDS שואפת להרחיב את היצע הפתרונות עבור הלקוחות שלה כדי לספק מגוון מקיף של פתרונות חדשניים.

תמונות הנלוות להודעה זו זמינות בכתובת - https://drive.google.com/drive/folders/1AZcrwz8G6Ii4AveB6WDOrHozAgvx7-QY?usp=drive_link

אודות Veracio

Veracio מציעה ללקוחות כרייה מגוון פתרונות המשפרים, הופכים לאוטומטיים ומשנים דיגיטלית את מדעי המחצבים שלהם בחיפוש, הגדרת משאבים וייצור. Veracio, הדוגלת בגישה מודרנית באמצעות פורטפוליו מוצרים מגוון, משלבת מדע וטכנולוגיה יחד עם נגישות דיגיטלית באמצעות סריקה מתקדמת, חישה עם פיקוח חזק על נתונים ופריסת בינה מלאכותית כדי להאיץ את קבלת ההחלטות בזמן אמת ולשפר באופן משמעותי את היעילות, הרווחיות והקיימות לאורך שרשרת הערך. למידע נוסף על Veracio, אנא בקרו באתר www.veracio.com.

אודות Granite

Granite היא חברת התשתיות של אמריקה (America’s Infrastructure Company™). Granite (NYSE: GVA), שהתאגדה מאז 1922, היא אחת מחברות חומרי הבנייה והבנייה המגוונות הגדולות ביותר בארצות הברית, כמו גם ספקית בנייה אזרחית מלאה. קוד ההתנהגות של Granite וערכי הליבה החזקים מנחים את החברה ועובדיה לעמוד בסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר. Granite היא מובילה בתעשייה בתחום הבטיחות וחברה עטורת פרסים באיכות וקיימות. למידע נוסף, בקרו באתר גרניט, graniteconstruction.com וצרו קשר עם גרניט בלינקדאין, X, פייסבוק ואינסטגרם.

למידע נוסף:

Media Contacts

Veracio
Kamran Shaikh
PRA Communications
kshaikh@pracommunications.com
Cell: +1-778-846-5406

IDS/Granite
Erin Kuhlman - 831-768-4111
Investors
Wenjun Xu - 831-761-7861