Delphix Meningkatkan Komitmen Korporat terhadap Kelestarian Alam Sekitar


REDWOOD CITY, Calif., Aug. 17, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Delphix, syarikat data peneraju industri untuk operasi DevOps, hari ini mengumumkan bahawa mereka akan meningkatkan komitmen korporatnya terhadap kelestarian alam sekitar. Ini menambah kepada asas kukuh pemberian sosial syarikat dan usaha kepelbagaian, kesaksamaan dan keterangkuman.

“Perubahan iklim ialah krisis yang boleh dicegah. Platform kami membantu pelanggan mengurangkan jejak data dan kesan karbon mereka sebanyak 10x untuk aplikasi perusahaan, jadi kelestarian alam sekitar merupakan teras terhadap nilai kita sebagai syarikat. Namun, kita boleh lakukan lebih banyak untuk menjaga planet kita,” kata Jedidiah Yueh, Pengasas dan CEO di Delphix. “Kami sedang membina strategi kelestarian yang termasuk mewujudkan Lembaga Kelestarian, melantik Pengarah Kelestarian, mengukur impak syarikat dan platform kami, dan bekerjasama dengan pelanggan kami untuk mencapai matlamat alam sekitar yang sama.”

Impak sosial telah lama menjadi teras kepada budaya di Delphix. Delphix mempunyai Majlis Kepelbagaian, Kesaksamaan, dan Keterangkuman (DE&I) yang kukuh dengan beberapa Kumpulan Sumber Pekerja (ERG) yang berkhidmat untuk kumpulan kepentingan khusus. Sejak tahun 2015, ERG ini telah mengetuai program seluruh syarikat untuk meraikan kepelbagaian, termasuk Hari Wanita Antarabangsa, Juneteenth, Pride, bulan warisan Asia Pasifik, dan lain-lain.

Majlis DE&I juga telah mengadakan ceramah dan bengkel pendidikan yang mencabar stereotaip jantina, memperkasa imigran dan mereka yang kelainan upaya, dan mengurangkan bias tanpa sedar yang berlaku di tempat kerja. Syarikat ini telah mengadakan hackathon bahasa terangkum pada tahun lepas pada Juneteenth untuk menggantikan kata-kata dalam kod yang mengukuhkan stereotaip atau bias bangsa.

Delphix juga mempunyai sejarah pemberian, termasuk memadankan derma amal oleh pekerja ke organisasi bukan untung. Pekerja telah menyumbang kepada pelbagai isu seperti pendidikan, pemerkasaan wanita, dan pengurusan krisis.

“Dalam dunia yang saling terhubung ini, kelestarian alam sekitar ialah lanjutan semula jadi DE&I dan usaha pemberian sosial kita. Saya telah menyaksikan sendiri semangat dan dedikasi rakan sekerja saya terhadap usaha ini dan saya tidak sangsi bahawa bersama-sama, kita boleh membuat perbezaan,” kata Katherine Mori, Naib Presiden Kejuruteraan & Pengerusi, Kepelbagaian, Kesaksamaan dan Keterangkuman di Delphix.

Syarikat baru-baru ini mengumumkan peningkatan dalam kadar kepelbagaian pekerja keseluruhannya daripada 29.5% dalam Q4FY21 kepada 31.7% dalam Q4FY21, pertumbuhan melebihi 2% sepanjang suku tahun lepas. Syarikat ini juga menyaksikan peningkatan dalam tenaga kerja wanita daripada 22.8% dalam Q4FY21 kepada 24.7% dalam Q1FY22, pertumbuhan hampir 2% berbanding suku tahun lalu.

Perihal Delphix
Delphix ialah syarikat data yang peneraju industri bagi operasi DevOps.

Data adalah penting untuk keluaran aplikasi ujian, pemodenan, penggunaan awan dan program AI/ML. Kami menyediakan platform data DevOps berautomasi untuk semua aplikasi perusahaan. Delphix menyamarkan data untuk pematuhan privasi, melindungi data daripada perisian tebusan, menyampaikan data yang berkesan dan dimayakan untuk CI/CD.
Platform kami merangkumi API DevOps penting untuk peruntukan, muat semula, gulung semula, penyepaduan dan kawalan versi data. Syarikat terkemuka, termasuk Choice Hotels, J.B.Hunt, dan Fannie Mae, menggunakan Delphix untuk mempercepat transformasi digital. Untuk maklumat lanjut, lawati www.delphix.com atau ikuti kami di LinkedInTwitter, dan Facebook.

Maklumat hubungan:
Orlando de Bruce 
Naib Presiden Pemasaran Korporat & Jenama
Orlando.Debruce@delphix.com